Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
Liefdadigheidsconcert Kathy 19.04.2012
02-28-2012, 12:01 PM
Liefdadigheidsconcert Kathy 19.04.2012
Kathy Kelly zet zich in om het mogelijk te maken dat Hellendoorner Adriaan Struyk kan deelnemen aan de wereldkampioenschappen mennen voor sporters met een lichamelijke beperking.

Op donderdag 19 april verzorgt Kathy Kelly in samenwerking met die Regghesangers een benefietconcert in De Kroon in Hellendoorn. Dit concert begint om 20.00 uur. De opbrengst komt ten goede aan Adriaan Struyk.

Adriaan Struyk veroverde in het verleden meerdere medailles tijdens het WK, maar loopt deelname dit jaar mogelijk mis omdat hij niet beschikt over een aangepaste auto. Die heeft hij echter wel nodig, vanwege de aard van zijn handicap.

Kathy Kelly: “Samen met mijn vrienden in Hellendoorn zal ik me inzetten om de droom van Adriaan toch waar te maken. Hij verdiende eerdere jaren meerdere medailles tijden de WK. Nu wordt zijn deelname overschaduwd door pech.”

[Image: Kathy.jpg]

[Image: ConcertKathy.jpg]

Ik ga er naar toe Rofl Iemand van jullie die daar ook naar toe gaat?

Visit this user's website Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
02-28-2012, 12:14 PM
RE: Liefdadigheidsconcert Kathy 19.04.2012
Helaas, ik ben er niet bij. Ik ben sowieso niet zo'n fan van Kathy solo, en het is op een donderdag en voor mij best ver weg. Daarnaast heb ik eind maart / begin al 3 x Angelo en dan medio april ook nog een keer Jimmy, dat wordt me dan toch een beetje veel.

[Image: 80e6.jpg]
Find all posts by this user
03-15-2012, 09:38 PM
RE: Liefdadigheidsconcert Kathy 19.04.2012
[Image: CharityHellendoorn.jpg]

Visit this user's website Find all posts by this user
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication