Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
Andet musik
06-29-2013, 11:26 PM
RE: Andet musik
Ja, for mig lå kellyerne også lidt stille i de år. Jeg skulle lige vænne mig til den nye stil de havde lagt... Det er absolut heller alt det "nye" jeg bryder mig om, omend enkelte af de nyere sange dog faldt i min smag ved nærmere bekendtskab. Men det "gamle" er og bliver det bedste! ok
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
06-29-2013, 11:32 PM
ENIG HailBabydust

[Image: Key2LifeSep2012176-1_zps02668f8e.jpg]
06-30-2013, 07:25 AM (This post was last modified: 06-30-2013 07:28 AM by Angel.)
Jeg hører rigtig meget country musik. Alt lige fra The band Perry til alm. country, men høre meget Kree Harrison, Ketih Urban, Luke Bryan, Brad Praisley lige fortiden
Men ellers høre jeg hvad der er i radioen
06-30-2013, 12:57 PM
(06-30-2013 07:25 AM)Angel Wrote:  Jeg hører rigtig meget country musik. Alt lige fra The band Perry til alm. country, men høre meget Kree Harrison, Ketih Urban, Luke Bryan, Brad Praisley lige fortiden
Men ellers høre jeg hvad der er i radioen

Uuh, country er også godt! ok Kan godt lide Dixie Chicks... Og Dolly Parton. Og Randy Travis. Og Garth Brooks! ....Og så kan jeg godt lide når Kurt Nilsen (og vennerne: Espen Lind, Alejandro Fuentes og Askil Holm) falder i country-gryden!

Nu vi snakker "andet musik", så kan I jo også tage et kig på nedenstående, hvis I har lyst (og hvis I kan lide U2 musik). Jeg synger selv i et gospelkor og indimellem er vi heldige at få lov at medvirke ved nogle spændende arrangementer. Her laver vi U2-gudstjeneste med kopibandet Die Herren. (Det er i øvrigt mig i forreste række, højre side af scenen - lige ved siden af guitaristen - med den lange fletning...Happy )

http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=24862
06-30-2013, 01:18 PM
@Sandra Lige et hurtig spørgsmål er du fra Herning egnen, kunne se klippet var optaget i Herning Kirke.... I know off topic....
06-30-2013, 01:24 PM
(06-30-2013 01:18 PM)Angel Wrote:  @Sandra Lige et hurtig spørgsmål er du fra Herning egnen, kunne se klippet var optaget i Herning Kirke.... I know off topic....

Jeps!
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication