Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
TILLYKKE Paddy & Joelle
04-16-2013, 06:20 PM
TILLYKKE Paddy & Joelle
Han gjorde det Smile

Paddy Kelly giftede sig med sin ungdoms flirt, Joelle Verreet.
Den 13. april de fejrede deres bryllup på den Irske vestkyst. Allerede som teenager Paddy havde et "massivt" crush på den nuværende journalist. Men i lang tid ikke kom der ikke mere ud af det.
Dengang skrev han sangen "Looking for Love" ud af kærestesorg, da hans crusch ikke havde nogen interesse i ham.
To årtier senere, ser tingene er helt anderledes nu.

"I mange henseender klikker vi på den samme frekvens", siger Paddy. Den født belgiske kvinde, har en doktorafhandling om religionsfilosofi og derudover brugt en masse tid i europæiske klostre under hendes akademiske år.
Gensidige oplevelser, ligesom volontørtjenester med missionærerne for velgørenhed, deles af parret.
"Men vi er begge bullheads og elske vores personlige frihed", tilføjer han leende.
"Jeg kan være helt mig selv ved siden af ​​hende, hun er en gave fra himlen til mig." Aniheart

Med Paddys nye sang "The Waltz", skrevet til hans kvindelige squeeze, får 1993 "Looking for Love" endelig sit opfyldelse svar. Sangen vil være på hans kommende solo CD, planlagt til udgivelse i slutningen af ​​året. Men også privat, har Paddy gang i noget ganske særligt: "Vi er meget glade og ønsker at stifte en familie."

Omgivet af familie og venner, blev vielsen holdt på tre sprog, i 800 år gamle Ballintubber Abbey og var ledsaget af munke fra Paddys kloster dage.
Paddys hjemmeside-team lykønsker brudeparret og ønsker dem det allerbedste!

[Image: ikf_zps8f87b192.jpg]

[Image: Key2LifeSep2012176-1_zps02668f8e.jpg]
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication