Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
PADDY KELLY Solo 22/6 -Odense
06-22-2013, 07:45 AM
RE: PADDY KELLY Solo 22/6 -Odense
Jeg glæder mig sindssygt nu tælles timerne Wink det kribler i maven og man er nevøsBig Grin
Det bliver en fantastisk aften tøser ❤
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
06-22-2013, 11:56 AM
Jeg har haft mareridt! Jeg drømte i nat, at jeg kom afsted uden billetten og jeg forklarede på grædende knæ mit problem for "dørmanden", som sagde at under normale forhold ville det jo selvfølgelig betyde, at jeg ikke kom ind, men nu var han altså sulten og han skulle lige til at spise sin madpakke, så jeg kunne bare smutte ind! Så løb jeg alt hvad jeg kunne ind i salen, hvor Paddy allerede var igang og jeg måtte løbe lige foran scenen for at komme hen til min plads. Og imens stod Paddy oppe på scenen og grinede af mig! Roflmao

Så tøser - husk nu billetterne!!!!

Og hav så i øvrigt en rigtig dejlig aften alle sammen! Nu vil jeg få ordnet de sidste gøremål og gøre mig klar (og lægge billetterne i tasken!) og så tager jeg min mor under armen og sætter kursen mod Odense... Med noget Kelly i bilradioen naturligvis!!!! music

Jeg tør ikke at skrive "vi ses", for jeg ved jo ikke rigtig hvem I er og hvordan I ser ud, så det er ikke sikkert det lykkes at finde nogle af Jer og få hilst på.
Min mor og jeg sidder på række 10 plads 13 og 14, så hvis I har lyst til at se hvem vi er, så kan I jo kigge forbi :-)

God aften!
06-23-2013, 04:19 PM
Hahaha, @Sandra DK.. RoflmaoRoflmao

Jag hoppas, eller jag VET, att ni hade det underbart! AniheartBabydust

Var det som ni hade tänkt er? Babydust
06-23-2013, 04:35 PM
Ahh.. Sandra!! Vet inte om vi träffades igår (träffade så många nya ansikten) men hoppas du hade det lika bra som oss.. Vi satt rakt framför dig på rad 3 och 4... Det galna gänget som stod upp hela tiden.. haha Tongue

Filippa: Det var såååå bra!! Du skulle ha varit där! BabydustHeadbangerBabydust

♪♫*• ❤ •*♫♪ 10-05-2014 Angelo Kelly, Kolding
♪♫*• ❤ •*♫♪ 07-03-2014 Paddy Kelly, Duisburg
♪♫*• ❤ •*♫♪ 01-12-2013 Jimmy Kelly, Hamburg
♪♫*• ❤ •*♫♪ 19-10-2013 Paddy Kelly, Brøndby
♪♫*• ❤ •*♫♪ 22-06-2013 Paddy Kelly, Odense

Visit this user's website Find all posts by this user
06-23-2013, 04:40 PM
(06-23-2013 04:35 PM)LovemusicofSweden Wrote:  Filippa: Det var såååå bra!! Du skulle ha varit där! BabydustHeadbangerBabydust

Jag visste det!! RoflmaoRoflmao
Ditt skrivande säger mig att det var ännu bättre. Roflmao
Jag är såå glad för eran skull!! AniheartAniheartYlinlove
[-] The following 1 user says Thank You to TKF' for this post:
LovemusicofSweden (06-23-2013)
06-23-2013, 05:28 PM (This post was last modified: 06-23-2013 05:33 PM by Sandra DK.)
@ TKF´

Det var en fantastisk aften! Det var min første solo koncert med Paddy og derfor vidste jeg ikke 100% hvad jeg skulle forvente. Jeg har selvfølgelig hørt om andres oplevelser, men jeg havde ingen erfaringer selv fra tidligere Paddy koncerter. Jeg tror egentlig nok, at jeg havde forventet, at det ville være lidt mere.... hvad skal man sige... afdæmpet fra Paddys side... Mere andægtigt.
Men jeg skal da lige love for, at den fik fuld gas!
Både jeg - og i særdeleshed min mor - var positivt overraskede. Det var jo den gode "gamle" Paddy, der stod deroppe på scenen!
Jeg synes det var fantastisk at se, hvor godt tilpas han var og hvor meget liv og glæde han udstrålede. Faktisk sad jeg også og tænkte på, at jeg syntes han så ung ud i forhold til de seneste billeder og videoer man har set af ham.... Der var bare en helt speciel glød over ham. SKØNT at se!
Man fornemmer, at han efterhånden hviler rigtig godt i sig selv.

Derudover synes jeg det var fint at opleve ham åbne op omkring sit privatliv/sit ægteskab. Der var jo flere gange, hvor han snakkede om Joelle og bl.a. sagde: "I miss my wife" og "you´ll have to talk to my wife about that" osv. og med tanke på, hvor privat han tidligere har været omkring sine personlige forhold og relationer (hvilket uden tvivl har været nødvendigt for at beskytte hans nære og kære for offentlighedens interesse og skånselsløse "indblanden") , så må det være et stort skridt for ham at åbne op på den måde og stå frem og være åben omkring det. Og ja, jeg synes det var fint at opleve ham sådan.

Jeg synes programmet var godt sat sammen - gode sangvalg (havde dog håbet på "i am the light of the World"). Der var lidt af hvert - lidt for enhver smag.
Vi fik vel egentlig også i omegnen af 2x60 minutter, gjorde vi ikke?

Jeg var rigtig godt tilfreds på alle måder. Havde en super aften og kunne slet ikke holde hænder og fødder i ro! Og kunne NÆSTEN heller ikke holde på tårerne da han kom ind på scenen. Det blev lidt overvældende...!

Jeg HÅBER, at der ikke går flere år før han lægger vejen forbi os igen.

Hvad med Jer? Hvordan var Jeres oplevelse af koncerten?
Og kan det i øvrigt godt passe, at I sad nede omkring 3-4 række lidt til højre for midten? Jeg tror nok, at jeg kunne kende Straube (kan huske, at jeg har set det røde hår på en video herinde...)

Hvor er det i øvrigt sjovt, at man kan kende en Kellyfan på lang afstand. Da vi ankom og parkerede bilen i en parkeringskælder, kom der et par piger mere og man kunne ganske enkelt se på dem, at de skulle til Paddy-koncert! Ikke fordi de på nogen måde skiltede med det, men.... Man kunne bare se det på dem! Og så er vi godt nok mange kelly-fans, der har langt hår! Ha ha! Roflmao

Happy

@ TKF´

Hov så først nu at du skrev, at det var Jer på række 3! Tænkte det nok! Smile Nej vi fik ikke hilst på hinanden - det må blive en anden gang!

Aj undskyld nu blander jeg det hele sammen - TKF´ og Love music of sweden er 2 forskellige mennesker. Ha ha. Undskyld at jeg roder i det! :-D
[-] The following 3 users say Thank You to Sandra DK for this post:
LovemusicofSweden (06-23-2013), shamrock (06-23-2013), TKF' (06-23-2013)
06-23-2013, 05:39 PM
(06-23-2013 05:28 PM)Sandra DK Wrote:  Og kan det i øvrigt godt passe, at I sad nede omkring 3-4 række lidt til højre for midten? Jeg tror nok, at jeg kunne kende Straube (kan huske, at jeg har set det røde hår på en video herinde...)

Roflmao Yeps, det kan vidst kun ha været mig Tongue

Jeg er helt enig med alt du skriver. Koncerten overgik alle mine forventninger Hail
Det er kun 3 måneder siden jeg så ham i Polen, og HELT ærligt så nåede koncerten dernede ikke den her til sokkeholderne. Forskellen var kæmpe stor.
Det var en helt anden Paddy vi så igår. Så glad, fuld af livsglæde og super dejligt humør.
Han rockede bare scenen for vildt! Headbanger
Uden tvivl mit livs bedste koncert med ham Aniheart

Hihi Sandra, JAAAA man kan bare kende dem! Det er så sjovt, jeg har det ligeom dig. Der er slet ingen tvivl når man ser en Kelly fan Tongue
Super ærgeligt at vi ikke lige fik sagt hej. Vi mødtes ellers en masse Danske tøser .. Næste gang må vi udveksle numre, så vi lige kan stikke hovederne sammen? Happy

Jeg er i en helt anden verden idag Angel
Den bedste koncert ever, jeg mødte & talte med Paddy Eek Det var bare så stort. Kan slet ikke komme tilbage til "Real Life" igen Shy

[Image: Key2LifeSep2012176-1_zps02668f8e.jpg]
[-] The following 1 user says Thank You to CoverTheRoad for this post:
TKF' (06-23-2013)
06-23-2013, 05:41 PM (This post was last modified: 06-23-2013 05:45 PM by TKF'.)
@Sandra DK, Åhh, det låter fantastiskt!! Aniheart Och vad roligt att du skriver det, att han var mera öppen, det är verkligen positivt och ett stort steg. yes
och som du skriver igen, jag trodde också det skulle vara lite "lugnare" än vad det har verkat vara! Roflmao Fast det låter toppen, helt klart!

Det låter verkligen som att du hade en underbar tid med din mor och det är jag glad för. Aniheart

Tyvärr så var jag inte där, så jag kan inte uttrycka mig om detta, men jag skulle såå gärna ha velat vara där och dessutom träffa er allihopa! Aniheart Hela konserten verkar ha varit en stor underbar "fest". TongueBabydust

@Mette, Helt otroligt, du träffade honom och talade med honom! Rofl Jag är så glad för din/er skull!! Ylinlove Det låter så underbart. Angel
06-23-2013, 06:05 PM
@ TKF

Ærgerligt, at du ikke var der. Det VAR en fest!

@ Straube

Ja, næste gang må vi lige stikke hovederne sammen.

Kan godt forstå, at du ikke er faldet ned endnu - du har da også haft en helt speciel oplevelse, kan jeg forstå! ;-)
Jeg kan kun forestille mig, hvordan hans udstråling må blænde folk på nært hold når jeg tænker på, hvordan han strålede helt ned til os på 10. række!
BabydustBabydustBabydustBabydustBabydustBabydustBabydustBabydustBabydustBabydust
[-] The following 1 user says Thank You to Sandra DK for this post:
TKF' (06-23-2013)
06-23-2013, 06:29 PM
Håller också med dig Sandra i allt du skriver! ok
Och håller med Mette.. Nästa gång får vi komma ihåg att säga hej till varandra Tongue

06-23-2013, 06:39 PM
Det er en stor nedtur for mig, at jeg ikke kunne være der woeful to timer før jeg ville køre til Odense blev søn syg og ville ikke at mor gik crying Jeg er så ked, at jeg ikke kunne se Paddy live... men det er jo ikke noget man kan gøre ved woeful

"I hate to break it to you, but even growing up, we’re all 15 at heart"
[Image: maite-kelly-im-exklusiven-interview.jpg]
06-23-2013, 06:41 PM
Nej, vad synd @Tinkiblinki. Jag är så ledsen. sad
Jag hoppas verkligen att du får se honom någon gång, och det är jag säker på att du får. Knuddel
[-] The following 1 user says Thank You to TKF' for this post:
Tinkiblinki (06-23-2013)
06-23-2013, 06:43 PM (This post was last modified: 06-23-2013 06:46 PM by Pernille glæser.)
Min oplevelse et lige så stor som jeres❤
Han var bare i så godt humør dansede jokede head banging Big Grin
Han strålede og følte sig rigtig tilpas det var den vildeste aften Big Grin
Sangene var bare lige i øjet og se ham gå blandt os Wow <3
Samtidig at dele oplevelsen med en masse fra ikf var vildt sjovt mange af os så sad på 4 række ❤
Det en oplevelse jeg aldrig glemmer og kommer der dato i Tyskland efter Polen
Så er jeg den der er taget afsted nok flere af os der er Big Grin

Det sjove var også han sagde jeg troede Polen var vilde men Danmark Wow Big Grin
Vi gav den samme også gas tøser men jo hele højre side sad mange af os Big Grin
06-23-2013, 06:47 PM
Tak, jeg håber også at jeg for muligheden igen, at se Paddy live Smile Jeg var også skuffet... og jeg spurgte min søn, om det ikke ville være ok, hvis mormor passer ham, men det ville han ikke... Han begyndte at græde (og det gør han sjælendt) og så viste jeg, at jeg skulle blive derhjemme woeful

"I hate to break it to you, but even growing up, we’re all 15 at heart"
[Image: maite-kelly-im-exklusiven-interview.jpg]
06-23-2013, 06:53 PM
Jeg tror helt klart han kommer næste år igen efter udgivelsen af det nye album! Det gav han klart udtryk forSmile
Han var noget overvældet over den modtagelse han fik igår i Odense ❤
Og det gjorde bare han rev sig løs og øjnene smilte det var som at se paddy i gamle dage Big Grin
06-23-2013, 06:59 PM
(06-23-2013 06:53 PM)Pernille glæser Wrote:  Han var noget overvældet over den modtagelse han fik igår i Odense ❤
Og det gjorde bare han rev sig løs og øjnene smilte det var som at se paddy i gamle dage Big Grin

Det var ubeskriveligt. Suk, Altså! AniheartBabydust

06-23-2013, 07:29 PM
@ Tinkiblinki

Aj hvor øv for dig! Og god bedring til din søn!

Det var også mit indtryk, at vi (næsten) blev lovet, at han kommer igen når Cd´en er færdig - hvis ikke før.

ok

Og så må vi bare tage ligeså godt imod ham næste gang, så han (og Sven) kan se, at det er absolut nødvendigt at de kommer her lidt oftere... Kunne være sjovt, hvis vi ALLESAMMEN lagde en blomst op på scenen før koncerten med en lille vedhæftet seddel med teksten "Thanks for coming!". Ha ha, forestil jer 3-400 blomster i en kæmpe bunke!!! Det kunne blive en pæn buket til Joelle efter fyraften, hva? flower

Roflmao
[-] The following 1 user says Thank You to Sandra DK for this post:
Tinkiblinki (06-23-2013)
06-23-2013, 07:54 PM
Bra idé Sandra! ok

07-11-2013, 11:12 AM
Åeh, jeg kan næsten ikke vente! Tongue
Der er meget lang tid til næste år Eek Eek

07-19-2013, 11:34 AM
Det er snart en måned siden shock

Post Reply 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
Big Grin PADDY KELLY Solo - Brøndby Strand LovemusicofSweden 0 2,377 08-23-2013 06:49 PM
Last Post: LovemusicofSweden

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication