Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
angelo i Stavanger 07
09-02-2007, 10:35 PM
RE: angelo i Stavanger 07
Noen av dere som har meldt dere som "street team" for Angelo? Tenkte jeg skulle, men da var det for sent....Bangshead

[Image: lovebarby.jpg]
Visit this user's website Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
09-03-2007, 09:57 PM
Cathrine Wrote:Noen av dere som har meldt dere som "street team" for Angelo? Tenkte jeg skulle, men da var det for sent....Bangshead

nei gjorde ikke det.....blir jo bare stress....hihi

...war is money, war is power, blood is the river of the century...leave them now, let them go, set all the children free!!!!!!

Find all posts by this user
09-16-2007, 05:55 PM
fikk ikke med meg jeg arr han søkte etter det hihihi. men ka var det egentli det jekk ut på da??
09-16-2007, 06:03 PM
skulle visstnok dele ut noen flyers og noe sånt stæsj for han når han kom til stavanger.... sikkert noe mer en skulle hjelpe til med også, vet ikke helt... men så skulle en få billett til konserten iallefall....

uansett...nærmer seg med stormskritt nå.....er dere klare??hihi...

...war is money, war is power, blood is the river of the century...leave them now, let them go, set all the children free!!!!!!

09-16-2007, 06:42 PM
Jaaa! jeg er klar! Luxhello

09-19-2007, 05:27 PM
ja eg e klar som ett egg egRoflmao. koss er det med dere andre begynner dere å glede dere eller er det bare meg liksom hihihih.
jeg er da mest spente på kor mange det er som kommer til å komme på denne konserten jeg da hihihi, har på en følelse att det bler litt mere her enn det var i oslo i fjord. Men det bler nokk ikke mange flere hihihih. foresten du bodil ka dag er det dere kommer til meg??? msn'en min har røge så jeg får ikke snakt med dere der. men du kan jo sende meg meldinger inne på facebook da. Men ja Guri som jeg gleder meg nå til å treffe dere i gjen alle sammen. har til og med vert å kjøpt en helt ny gjeste seng til dere hihihih.Så nå kan dere såve gott og mykt allesammenRofl
09-19-2007, 09:56 PM
ja gleder meg stort siljeBig GrinBig Grin vi kommer nok nedover fredagen tror jeg...... hvis det passer??? litt utpå kvelden..... har ikke alt helt klart enda, men tror jeg tar fly ned til oslo drar vi på road trip derfra til stavanger på ettermiddagen en gang..... kan sende deg en melding når vi vet litt nærmereSmile

09-19-2007, 10:03 PM
hvor mange var det sånn ca på konserten i oslo? er veldig spent på oppmøtet her!

09-21-2007, 05:56 PM
Villemo Wrote:ja gleder meg stort siljeBig GrinBig Grin vi kommer nok nedover fredagen tror jeg...... hvis det passer??? litt utpå kvelden..... har ikke alt helt klart enda, men tror jeg tar fly ned til oslo drar vi på road trip derfra til stavanger på ettermiddagen en gang..... kan sende deg en melding når vi vet litt nærmereSmile

ja men så gøy da, dette kommer til å ble så moro atte hihihih. ja send meg en melding når dere vett sont ca ka tid dere er her i satv da sli att jeg kan møte dere en plass å følle dere til silje's B and B hihihihi.
09-21-2007, 05:58 PM
Cathrine Wrote:hvor mange var det sånn ca på konserten i oslo? er veldig spent på oppmøtet her!

ja si det sont ca 200 eller noe i den duren hihih vist ikke det var mindre da, for å si det sont så telte jeg dem ikke og ikke fikk jeg med meg heller om kor mange det var som kom. så det er derfor en stor sjangs for att det er mere som kommer på denne konserten enn den i oslo.
09-24-2007, 09:35 PM
Ja, vi får håpe det Wink

09-28-2007, 04:51 PM
Skal vi gjøre noe før konserten? Smile

09-29-2007, 10:11 PM
Cathrine Wrote:Skal vi gjøre noe før konserten? Smile

ja hadde jo vært kosli detSmile vet ike helt hva folk tenker jeg da.....

vi reiser iallefall fra Oslo rundt lunsjtider på fredag.... vet ikke hvor lang tid vi trenger nedover jeg, men kjører bil iallefall..... reiser hjemover igjen på søndagen......

10-08-2007, 05:11 PM
ja, hvordan opplevde dere konserten da??? noen som tok bilder de kan poste her???Smile

10-09-2007, 04:34 AM
Villemo Wrote:ja, hvordan opplevde dere konserten da??? noen som tok bilder de kan poste her???Smile

Jeg syns den var døds bra! Men ble litt paff når han ikke hadde med "I.C.H.M.S" ... og skuffende at han ikke hadde tid til å signere etc.Cry Og irriterende med de folka som stod og brølte "Alien" hele tidaReallymad Ellers var Angelo like nydelig som vanligHail

[Image: Yoangsign.gif]
10-09-2007, 09:38 PM
vet ikke jeg om han ikke hadde tid eller om han rett og slett ikke gadd.... var jo sinnsykt masse fulle folk igjen....nesten litt veldig pinlig synes nå jeg da:s

Snakka med de som var i flensburg og han hadde fortalt der at han hadde konsert i norge dagen før og at det var masse fulle folk der, og han var litt lei av at de alltid skulle ødelegge for andre som faktisk ville komme og se og høre showet og musikken.....

men ellers var nå konserten bra synes jeg... ikke av det beste, men likevel braSmile

10-19-2007, 09:23 PM
Villemo Wrote:og han var litt lei av at de alltid skulle ødelegge for andre som faktisk ville komme og se og høre showet og musikken.....

Godt å høre at han så at det var folk som faktisk var int i showet og musikken da!

Synes Angelo var dritbra, men publikum dritt og pinlig.. var helt flau!!!! var verre enn Oslo synes jeg.. Var redd de som maste om An Angel skulle piss him off...

Stavanger er bare nok et bevis på at det går ikek med alkoholservering i Norge.. det bare ødelegger..

Håper Angelo gidder å komme tilbake!

....Choose life. Choose a job. Choose Kelly. Choose a career. Choose a family....
[Image: kfforumbanner001.jpg]
¤¤ Visit my Flickr photostream at http://www.flickr.com/photos/firecroft/ ¤¤
11-24-2012, 11:03 PM
Tenk at jeg ikke fikk med meg denne konserten..jeg som er fra Stavanger og greier..Sad Så flaut at publikum oppførte seg dårlig.. Uff..
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication