Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
Welkom in ons Hollandse stamcafé !!
01-02-2011, 01:53 PM
RE: Welkom in ons Hollandse stamcafé !!
Tenk joeeeeeeeeeee @Pauline Knuddel Ja gaaf hé hurray
Hebben we weer een leuke feestje in het vooruitzicht music
Jaja, Marcel is op zijn knieen gegaan op Kerstavond, met ring en al. haha Ylinlove
Zal wel aan het einde van het jaar worden. Suzanne wil graag een winterbruid zijn.
Ze gaan waarschijnlijk trouwen in de kapel van Peerke Donders. Is ook een feestzaal bij dus kunnen ze gewoon van het één naar het ander wandelen.
En februari of maart wordt Julian gedoopt. Kijk ik ook echt naar uit.
Hoop dat mijn vader er ook bij kan zijn als zijn naamgenootje gedoopt wordt Hail

Visit this user's website Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-02-2011, 01:56 PM
ja ik hoop ook voor jou en je vader dat ie er bij kan zijn. zou wel super gaaf zijn zeg!!
wat een knaljaar word het voor jou!!!!

https://www.flickr.com/photos/128088353@N02/
01-02-2011, 02:48 PM
(01-02-2011 01:56 PM)Pauline Wrote:  wat een knaljaar word het voor jou!!!!

Ja geweldig hé HeadbangerHeadbangerHeadbangerHeadbangerHeadbanger

01-02-2011, 04:55 PM
Wat leuk, een huwelijk in het vooruitzicht in de familie! Geniet er ook maar fijn van, en het zal vast en zeker wel goed komen, die trouwdag. Heerlijk, zo'n romantisch huwelijksaanzoek met Kerst!

[Image: 80e6.jpg]
Find all posts by this user
01-02-2011, 05:03 PM
(01-02-2011 04:55 PM)Sandra Wrote:  Heerlijk, zo'n romantisch huwelijksaanzoek met Kerst!

Ja wat een romanticus is die zoon van mij Ylinlove
Hij ging op zijn knieen en wou van alles zeggen, maar in de zenuwen is hij de helft vergeten. Schattig !!!! Ylinlove

01-02-2011, 05:04 PM
Dat is echt schattig. Helaas is mijn vriend niet zo'n romanticus. Soms mis ik dat wel.... Maar hij heeft wel weer andere attente kanten, zoals in het huishouden.

01-02-2011, 05:11 PM
(01-02-2011 05:04 PM)Sandra Wrote:  Helaas is mijn vriend niet zo'n romanticus.

Het zal niet de 1e keer zijn dat zulke onromantische mannen hun vriendinnen verrassen met een romantisch huwelijksaanzoek.
Misschien een idee om je vriend alvast wat "op te voeden" met lessen in romantiek Big Grin
In ieder geval heb je met zijn attente kant een lot uit de loterij. Veel mannen zijn niet zo attent in het huishouden.

01-02-2011, 06:00 PM
Oh, absoluut. Maar ik denk niet dat er ooit een huwelijksaanzoek komt. Het zou me erg verrassen, maar eigenlijk is ons leventje nu ook wel goed zo.

02-26-2012, 10:27 AM (This post was last modified: 02-26-2012 10:48 AM by Corry.)
[Image: OPENING.jpg]

Goede morgen allemaal Wave
Ik zit lekker aan de koffie en dacht bij mezelf dat het hoog tijd is om ons stamcafe weer eens te openen Tongue Zoooooooooooo lang geleden dat er in deze topic is geschreven haha finger
Heb de laatste posten nog eens doorgelezen. Julian's doop was heel speciaal en de bruiloft van mijn jongste zoon was een perfecte dag, om nooit meer te vergeten Aniheart

Het weer is nog niet echt bijzonder, maar gisteren was het erg zonnig en kreeg ik al een lentegevoel hurray Jullie ook?

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Gisteren ben ik erg lui geweest, dus ik moet vandaag toch een beetje poetsen hier badly
En ook nog een sollicitatiebrief schrijven. Morgen wordt ik gebeld over de uitslag van mijn sollicitatiegesprek eerder deze week.
Gesprek was erg leuk en ontspannen. Ben toch zo benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Fijne zondag allemaal Wave

02-26-2012, 10:34 AM
Helleuhhw!
Ik kende dit topic helemaal niet haha , het voelt zo vreemd om in het Nederlands te typen ineens...
Ik zit nu net lekker aan de koffie ook ok Veel plannen heb ik niet voor vandaag. Mijn vriend is weer de hort op, straten opmeten voor de braderieen. Door mijn bekken pijn kan ik niet mee dus ik ben lekker hier Tongue
Misschien zometeen ff stofzuigen ofzo Smile
Ben benieuwd naar de uitslag van het gesprek Pray Ik hoop zo op goed nieuws voor je!
Fijne Zondag Cor Big Grin

[Image: 1869e1e9d614_zps79b2a550.png?t=1359984421]
02-26-2012, 10:53 AM
@Dionne geniet nog maar ff lekker van je rust ok Straks krijg je het nog druk genoeg met je kleine schat erbij.
Vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt. Heb er gelukkig nooit last van gehad tijdens mijn zwangerschappen Hail

Wat een commotie afgelopen week over Friso hé? Ze hebben hem ook wel heel erg lang gereanimeerd. Zal wel een kasplantje blijven als hij blijft leven. Lijkt me afschuwelijk om je man, vader, zoon, broer zo te zien liggen en er geen contact meer mee te kunnen hebben. Ben eigenlijk wel benieuwd of hij wel zelfstandig ademt.

02-26-2012, 11:18 AM
Kan niet wachten tot het zo ver is Big Grin

Ja inderdaad, 50 minuten is erg lang, je haalt nooit meer dezelfde persoon terug Nixweiss
Geen idee of ie zelf ademt...pff je zal je man, zoon , broer of vader zo zien liggen bah Sad Hadden ze hem beter waardig kunnen laten gaan Sad

02-26-2012, 11:21 AM
(02-26-2012 11:18 AM)Dionne Wrote:  Hadden ze hem beter waardig kunnen laten gaan Sad

Ja dat denk ik ook. Maar ja, het zal maar een van je naasten zijn. Dan ben je blij met elk sprankje hoop.

Het begint lekker op te schieten voor je. Heb je alles al klaar voor de blijde gebeurtenis? En ben je mentaal ook al een beetje voorbereid?

02-26-2012, 11:23 AM
Ja de tas staat klaar, zijn kamer is klaar , alle kleren zijn gewassen enzo, de box staat al in elkaar eigenlijk is alles zo goed als klaar wel.. Mentaal weet ik niet .. krijg nu wel langzaam angsten van of ik het wel goed ga doen enzo , en wat moet ik doen als ie huilt en blijft huilen? Normaal gesproken zou je dan je moeder bellen ofzo maar ja we hebben allebei geen contact nu meer met onze ouders dus af en toe denk ik wel "oh shit , we staan er echt alleen voor!" maar ja..zo leer je het wel gelijk haha.

02-26-2012, 11:41 AM
Fijn dat alles zover klaar is. Camera ook in de tas...met opgeladen accu?

Alle "nieuwe" ouders zijn onzeker. Je hoeft niet bang te zijn want als je kindje er eenmaal is dan loopt het vanzelf. Gewoon je hart en gevoel volgen.
Hier op het forum zijn méér jonge moedertjes, dus je kunt hen altijd om raad vragen. Ook met een huisartsenpost kun je contact opnemen als je twijfels hebt.
En je mag mij ook altijd bellen hoor als je het even niet meer weet. Al is het midden in de nacht ok Doen hoor!!

02-26-2012, 12:07 PM
Ja camera's zijn ook opgeladen en klaar Tongue leeg gehaald ook ( zul je anders net zien, geheugen vol! Tongue )
Soms vind ik t wel eng hoor...ben ik straks iemands moeder! Hele verantwoordig... af en toe komt dat ineens binnen vallen en denk ik oooh shit hahaha Roflmao
Wat lief dat ik je altijd mag bellen Aniheart

Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication