Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
Favo filmer
12-20-2007, 12:37 AM
Favo filmer
Tenkte vi kunne diskutere våre favo filmer her inne, komme med forslag og tips til filmer som bare må seesSmile
Jeg er en ganske stor fan av skrekk filmer, men liker også drama men helst se de alene hihi.. er også veldig glad i komedier.

Her er noen av mine favofilmer:
The eye(skrekkfilm)
Rat race (komedie) hysterisk morsom film, må bare få med seg denne..
Harry Potter 1,2,3,4,5 og 6 når den kommer til neste årLuxhello
Den sjette sansen
Intervju with a vampire
Dracula med Garry Oldman i hovedrollen

Jeg har mange flere filmer men kommer ikke på noen flere i farta, så kommer tilbake til det.
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
12-21-2007, 11:41 AM
RE: Favo filmer
Er egentlig ganske kritisk når det gjelder filmer..mye mer enn eg var for noen år siden. Så nå har eg ingen spesiell sjanger, så lenge filmen er bra! Wink Også er eg veldig opptatt av gode skuespiller prestasjoner.

Favoritt filmene mine varierer litt over tid, men Boys Don't Cry og Lost and Delirious er to fantastiske filmer som omhandler seriøse tema.
Iron Jawed Angels er veldig bra. Alle disse tre er drama filmer, og Boys Don't Cry er en sann historie.

Ellers liker eg godt krigsfilmer, gamle som nye. Stalingrad er en favoritt der.

Er ikkje så veldig interessert i romantiske komedier, men Win a Date with Tad Hamilton er jo litt søt da.. Big Grin

"More pain and misery in the history of mankind,
sometimes it seems more like the blind leading the blind"
Iron Maiden
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication