Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
Favoritt serier
12-20-2007, 12:54 AM
Favoritt serier
Litt TV snakk kanskje? Big Grin
Jeg kan ikke gå glipp av friends, hotel sæcar og før da Buffy gikk på Tv så måtte jeg få med meg det.
Hotel Cæsar er kanskje ikke så veldig bra, men må bare få det med seg alikevel, kan lissom ikke la være å se på det heller uanskjett hvor teit det er til tider..
Friends er min favo serie og tror jeg har sett alle episodene en million ganger hihi, blir aldri lei Big Grin
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
12-20-2007, 11:25 PM
RE: Favoritt serier
the one and only....grace anatomy.... ingen over ingen ved siden.....haha.... kan ikke leve utenTongue og ikke en tirsdagskveld uten at tårene trillerTongue

...war is money, war is power, blood is the river of the century...leave them now, let them go, set all the children free!!!!!!

12-21-2007, 11:30 AM
That 70s Show er bare helt utrolig rått! Big Grin Beste amerikanske komedie på TV noensinne. Av britiske liker eg best Fawlty Towers og My Family! Big Grin Genialt!
Ellers følger eg med på 24, alle tre CSI-seriene, Cold Case, The Closer og Hell's Kitchen.
Også litt flaut, men Home and Away er nesten et must. Tongue

"More pain and misery in the history of mankind,
sometimes it seems more like the blind leading the blind"
Iron Maiden
02-19-2008, 01:28 PM
One tree hill
Freinds
Grey's Anatomy
Desperate Houswives
The Simpsons
Big Grin

[Image: lovebarby.jpg]
Visit this user's website Find all posts by this user
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication