Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
vellkomen.
04-26-2007, 10:28 PM
Toungue vellkomen.
ja vellkommen da alle sammen til den nye og forbedrete vereasjonen av forumet, som vi alle er blitt så himla gla i. så nå håper jeg att vi allesammen kommer til å bli like godet til å bruke dette forumet som det gamle.
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
04-30-2007, 11:31 PM
RE: vellkomen.
Lilla vakke helt godt å lese her Silje... Tongue.. hehe

Ja.. her var det jo mye liv da... NOT! Kor er alle menneskan??

....Choose life. Choose a job. Choose Kelly. Choose a career. Choose a family....
[Image: kfforumbanner001.jpg]
¤¤ Visit my Flickr photostream at http://www.flickr.com/photos/firecroft/ ¤¤
Visit this user's website Find all posts by this user
05-02-2007, 07:44 PM
Her kommer jeg i hvertfall hihi,  ja ikke serlig mye liv her neiTongue , jaja folk kommer vel etterhvertSmile

Sing Loud, Sing Proud
http://www.myspace.com/himsland
https://www.facebook.com/profile.php?id=834500310
05-02-2007, 10:28 PM
Smile RE: vellkomen.
ja, nei, det var ikke mange her. Kommer nokk flere etterhvert. Smile
05-03-2007, 07:36 PM
JA her var det jammen døtt gittRoflmao. Men vi kan jo håpe på att vi kommer sterkere til bake da, slik att vi ikke enner opp som dem som bruker forumet minst.
05-03-2007, 09:08 PM
heisann jenter.......det kommer seg det herSmile hihi..... vi måbare komme opp med noen spennende tema så blir dette bra vettuSmile er vi mange her inne da??? kan vel ikke bare være oss fem som er norske???

...war is money, war is power, blood is the river of the century...leave them now, let them go, set all the children free!!!!!!

05-06-2007, 03:26 PM
I'm here!!!
Jeg er her jeg også, bare ikke så veldig mye. Orker liksom ikke å lese gamle ting om igjen. Synest at alt som har vært diskutert i det gamle forumet blir tatt opp igjen her. Hvem er din fave kelly? Fave cd? Top 5 songs? Fave time? Fave video? Best Kelly moment? Jædi Jædi Jæ! Huff det var ikke meningen å klage sånn.....
05-06-2007, 08:12 PM
kunne ikke ha sagt de bedre selv decxi....hihi... synes det var greit å inn å lese noe av de tingene da jeg kom hit liksom...på det gammle forumet.... men nå har de jo starta på det samme om igjen...og skriver akkurat de samme tingene.....er nesten ikke inne å leser noen ting lenger...bortsett fra på chaos daSmile[/u]

...war is money, war is power, blood is the river of the century...leave them now, let them go, set all the children free!!!!!!

05-06-2007, 09:15 PM
Heisan hoppsann, nå fant jegogså endelig ut av det her.. tok sin tid men nå er jeg her ivværtfall
05-30-2007, 02:49 PM
Der var jeg også på plass igjen! Jeg har det ekstremt travelt for tiden, eksamen og slikt...æsj! Tongue
11-30-2007, 11:04 PM
Her var ikkje mye liv inne.. Må nesten gjøres noe med.. Smile

Eg er ganske ny her inne og kan kanskje presentere meg selv litt:
Eg heter Jeanette, er 22 år ung, kommer fra Sotra utenfor Bergen, men bor nå på en plass som heter Knarvik. Wink Her går eg deltids på skole, og jobber ellers fast tre dager i uken.

På fritiden, liker eg å slappe av med bra TV eller en god film, være med venner, spille gitar, også dykker eg en gang iblant også. Wink Dykking er en fantastisk sport, syns eg. Også liker eg veldig godt fotball! Wink Har selv spilt tidligere, men nå er det helst på TV'en eg følger med. Men spiller litt hobby-fotball av og til da.. Smile

Hvis noen lurer på noe mer, er det bare å spørre! Wink

"More pain and misery in the history of mankind,
sometimes it seems more like the blind leading the blind"
Iron Maiden
12-01-2007, 02:03 PM (This post was last modified: 12-01-2007 02:07 PM by its_only_me.)
du er fra sotra? hihi eg kommer fra bergen, nesttun området Smile

Sing Loud, Sing Proud
http://www.myspace.com/himsland
https://www.facebook.com/profile.php?id=834500310
12-01-2007, 02:13 PM
Sotra-væring eg vettu! Smile
Så hyggelig å treffe på en fra "nærmijløet" her inne. Wink

Iron Maiden
12-01-2007, 07:29 PM
velkommen velkommen shanie!!!! alltid morro med nye norske på plass her inneTongue er jo ikke så mange av oss....Smile har vært litt lite liv her inne en stund ja, men er bare å poste så henger vi oss nok påSmile

12-06-2007, 03:49 PM
Takker!! Big Grin
Er ikkje så mange norske Kelly fans rundt om kring nei..iallfall ikke nå lenger.. Var vel flere av oss for 10 år siden tipper eg..
Eg gjorde et søk på nettet for en tid tilbake og kom over et forum hvor de diskuterte Kellys. Og det virket som om de rett og slett var flau over å ha likt de.. skjønner ikke hvorfor det egentlig.. Nixweiss Selv liker eg både Kelly Family og Iron Maiden! Finner ikke større musikalsk avstand enn det.. Tongue Smile hehe..

Iron Maiden
12-16-2007, 04:05 PM
Ja, er vist mange som har falt av som Kelly fan. Mange syns kanskje de forandra seg for mye og vil ha det gammle tilbake. Falt kanskje en del av da Paddy forlot bandet. Jeg savner det gammle men liker og det nye. Syns Jimmy har kommet med mye bra, bare han ikke vipper over og blir for mye halleluja.. Har i lang tid vært fan av Joey men akurat nå så er jeg litt usikker på hvem jeg liker best. Han er så utrolig søt, kanskej ikke den flinkesten av de men han virker så utrolig grei og hyggelig. Joey, Angelo, Paddy, Jimmy og Patricia har jeg snakket med og de virket veldig tålmodige og grei med fansen Happy
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication