Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
01-28-2010, 10:16 AM (This post was last modified: 01-28-2010 10:19 AM by Ayodelle.)
Post: #1
Question karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
mamy karnawał Smile
ciekawi mnie to czy chodzicie na jakieś imprezki, (i na jakie-domówki czy do pubów...?) i czy częściej niż zwykle ...
ja doszłam do wniosku że rzadziej bo jest strasznie zimno w tym roku Bangshead a ja do pubów lubię chodzić...
na domówce byłam też przed karnawałem Tongue
a wy?

I don't defend white, and i don't defend black.
I defend truth and rights and all of that.

Si no tienes nada que ofrecer, ofrece una sonrisa!

L'amour est rien puisque rien est tout et tout est l'amour




Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-28-2010, 10:26 AM
Post: #2
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
w sobotę idę na bal firmowy u męża i w tym roku mam jak na razie 3 zaproszenia na wesela, czekam na więcej, bo w tym roku wielu znajomych się chajta i poza tym nic, nie chodzą o diskotek ani innych takich, po pubach się nie szlajam, bo u nas w mieście to ja stara dupa już jestem i to miejsca dla dzieciarni, a z takowym towarzystwem nie chcę przesiadywać, a domówki to ja chętniej u siebie robię niż na nie chodzę

[Image: pj2_zps78aafa6b.jpg]
Visit this user's website Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-28-2010, 10:30 AM
Post: #3
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
hehe widzę kika że leniwa jesteś Tongue
ja lubię wychodzic do pubów bo u mnie w mieście to oczywiście zalezy do jakiego pubu idziesz ale w wiekszosci pubow jest przekroj wiekowy 18-35 mniej więcej Smile
właśnie teraz zastanawiam sie czy isc dzis na ostatnią bibę w takim jednym klubie... ale kurcze zimno jak cholera jest Sad

I don't defend white, and i don't defend black.
I defend truth and rights and all of that.

Si no tienes nada que ofrecer, ofrece una sonrisa!

L'amour est rien puisque rien est tout et tout est l'amour




Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-28-2010, 10:40 AM
Post: #4
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
nie jestem leniwa, tylko uważam, ze alkohol to trzeba wiedzieć z kim i kiedy pić, bosz.... nie pójdę do pubu siedzieć z dzieciakami, a na domówki w ogóle cudze nie lubię chodzić, bo to dla mnie żadna impreza jak znam tylko część i nie można się nawalić, żeby sobie chały na mieście nie narobić, a jak robię u siebie, to znam wszystkich kogo zaproszę i wiem na ile mogę się wyluzować, proste nie wiem co to Twoim zdaniem ma wspólnego z lenistwem

[Image: pj2_zps78aafa6b.jpg]
Visit this user's website Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-28-2010, 10:52 AM (This post was last modified: 01-28-2010 10:52 AM by Ayodelle.)
Post: #5
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
nie no spoko chill out kikaSmile
teraz rozumiem o co chodzi Wink
wczesniej myslalam ze na domowki nie chcesz chodzic do kogoś z lenistwa Wink
ja tam sie nigdy raczej nie nawalam aż do takiego stopnia więc mogę chodzić Smile
nawalam sie raczej tylko z chłopakiem badz przyjaciolmi najblizszymi raz-dwa razy do rokuTongue
nie lubię mieć kaca poza tym jestem babą ...i to nie przystoiRoflmao

I don't defend white, and i don't defend black.
I defend truth and rights and all of that.

Si no tienes nada que ofrecer, ofrece una sonrisa!

L'amour est rien puisque rien est tout et tout est l'amour




Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-28-2010, 12:33 PM
Post: #6
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
mój mąż mówi, że czasami trzeba się zrestartować, bez względu na to czy przystoi czy nie i czasami to robię, chociaż zestarzałam się i potrafię mieć kaca po 3 piwach, z resztą ja mam kaca po piwach i winie, po wódce przechodzi mi szybko i nie zauważalnie ostatnio

[Image: pj2_zps78aafa6b.jpg]
Visit this user's website Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-28-2010, 12:39 PM
Post: #7
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
no i Twój mąż ma rację Kika Smile
popieram ale znam siebie i wiem że nie chce sie upijać zbyt często ...
raz na jakis czas-i owszem, przydaje się ...
a tak to wiesz, wolę wypić dwa-trzy max 4 piwa albo winko czy też inny alko i czuć sie miło ale niezbyt chwiejnoSmile

I don't defend white, and i don't defend black.
I defend truth and rights and all of that.

Si no tienes nada que ofrecer, ofrece una sonrisa!

L'amour est rien puisque rien est tout et tout est l'amour




Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-28-2010, 12:59 PM
Post: #8
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
ja nigdzie nie chodze za zimno i szkoda mi kasy...jak juz cos wypic to s ewole kupic wino i wdomu wypic.......


i'm cynical..black..sheep;)
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 09:45 AM
Post: #9
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
Ja ostatni raz na balu karnawałowym byłam w podstawówce, hihi. Teraz ani nie mam na to czasu ani kasy więc taki zgred się ze mnie zrobił. Tongue A tak serio to dyskoteki mnie nie urządzają a znajomi ostatnio jakoś mało imprez urządzają.

"Why am I so, so so crazy?
I think that I'm just an artist.
Being crazy is a lonely road
but I've got only one life to live"
/Barby Kelly"

[Image: DSC_1895.JPG]

Somewhere down the line I'm sure we'll meet again mum... [*]



Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 11:15 AM
Post: #10
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
ja to chyba tylko na dzialeczce.tam niemal codziennie robimy ogniska.a to u nas a tu u znajomych sie zorganizujemy.czas od czerwca do wrzesnia to generalnie poswiecamy na spotkania przy ognisku z alkoholem i dobrym jedzeniem.Smile

[Image: dde113a714af2a63.jpg]
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 11:50 AM
Post: #11
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
Oooo gril lub ognisko + dobry nawilżacz gardła + dobrane towarzystwo = niezapomniane chwile Smile

"Why am I so, so so crazy?
I think that I'm just an artist.
Being crazy is a lonely road
but I've got only one life to live"
/Barby Kelly"

[Image: DSC_1895.JPG]

Somewhere down the line I'm sure we'll meet again mum... [*]



Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 04:20 PM
Post: #12
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
chyba bym na leb dostala robiac to samo przez jakis okres czasu....js tam wole isc na koncert czy do kina,,,na domowki nie zapraszaja-kazdy sie rozjehcal gdzies tam,a ze kondycja nie ta nie pije nie pale to wole zostac w domu niz byc zapchajdziura na imoprezie..


i'm cynical..black..sheep;)
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 04:28 PM
Post: #13
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
W czasie tegorocznego karnawału bawię się nawet mniej niż zwykle. No ale jesli ktos przebalował ostatnie dwa lata weekend w weekend piatek sobota a czasem czwartek piatek sobota poniedziałek, to czas na przerweTongue Juz mi się nawet nie chce. Ale może to za przyczyna tego, że ekipa trochę sie wykruszyła z różnych względówTongue
Tylko kurde karnawał się kończy idzie post więc musze gdzieś się udać, bo w poście się bawić nie będę. Choć zawsze tak było niestety. No ale wyjasniliśmy sobie to z Bozią i już w tmy roku kuniec! Pół biedy że tym razem urodziny przypadną mi po pościeHeadbanger

[Image: bannerie.jpg]
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 04:34 PM
Post: #14
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
ja to bym mialal moz echec ale wiekszosc pubow jest dla mnie niedostepna...a wyszlabym sobie raz na jakis czas.........


i'm cynical..black..sheep;)
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 05:46 PM
Post: #15
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
(01-31-2010 11:50 AM)Autumn rain Wrote:  Oooo gril lub ognisko + dobry nawilżacz gardła + dobrane towarzystwo = niezapomniane chwile Smile
dokladnie tak kochana!Smile juz sie poprostu doczekac wakacji nie moge!wiem ze jak zawsze bedzie super!

[Image: dde113a714af2a63.jpg]
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 07:10 PM
Post: #16
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
ide chyba zaraz kase pozycyzc i do dublinera bo jakc zytam niektore posty niektorych ludzi to mam ochote sie upic i zapomniec..a ze karnawal za tydzien siek onczy....


i'm cynical..black..sheep;)
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 07:15 PM
Post: #17
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
znow do mnie przytyk?wez sie odemnie odczep dobrze?juz raz cie prosilam ale widac nie pomoglo!trzeciego ostrzezenia nie bedzie!

[Image: dde113a714af2a63.jpg]
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 07:21 PM
Post: #18
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
no comment...................ktos chetny na wyjscie w nastepny weekend??ayooooo????????????w koncu mamy ten cudowny czas karnawalu ...to mozna wyjsc najwyzej sie sturlam na tylku ale do pubu wejde...


i'm cynical..black..sheep;)
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 08:04 PM
Post: #19
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
ja juz się na piatek na im prezke ustawiłamBig Grin A jak znam nas to w sobote tez pójdziemyTongue A tak na koniec karnawału to może o happy hour w poniedziałek zahaczymy bo w końcu mam urlopTongue
Choć w sumie po cholere mi happy hour jak ja nie piję??Tongue A może wyjatek na koniec karnawałuTongue

[Image: bannerie.jpg]
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
01-31-2010, 09:09 PM
Post: #20
RE: karnawał - bawicie się bardziej czy tak samo? :)
pij jak polewaja kayshatko..........ja tez sie gdzies wypuszcze w ten weekend


i'm cynical..black..sheep;)
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
Post Reply 


Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Czy Masz...? Ayodelle 563 46,677 04-04-2015 10:11 AM
Last Post: Fanka_Paddy'ego
MyBB które świeta katolickie lubicie bardziej? I jak je spędzacie? Ayodelle 15 2,831 12-08-2013 12:32 AM
Last Post: miszona
  To czy to i dlaczego Luspa 125 12,890 07-21-2011 09:27 AM
Last Post: Katarzynka

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication