Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
Dagen i dag.
12-09-2007, 11:15 AM
RE: Dagen i dag.
Decxi Wrote:Siden sist har jeg vært i Amsterdam. Flott by, men någet rare regler har dem nå der. Klarte ikke å forholde meg helt nøytralt når noen karer på nabobordet satt og rulla seg joint mens vi spiste pannekaker til frokost. Til frokost liksom, før 12.00! Og jeg som ble litt stressa fordi jeg hadde med meg en øl ut. Er det lov å drikke på offentlig sted eller? Venninna mi: HALLO????? Rofl

Rofl
Hehe, er visst en sånn "narko"by har eg hørt..(narkoby er kanskje et litt sterk ord kanskje..men men).. Ruller han seg en joint, er du ganske så trygg med ølet ditt.. Big Grin

"More pain and misery in the history of mankind,
sometimes it seems more like the blind leading the blind"
Iron Maiden
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
12-09-2007, 02:52 PM
Shanie Wrote:Hehe, er visst en sånn "narko"by har eg hørt..(narkoby er kanskje et litt sterk ord kanskje..men men).. Ruller han seg en joint, er du ganske så trygg med ølet ditt.. Big Grin

Ingen byer jeg har vært i er mer narkoby enn Oslo. Synest Oslo-sentrum er uhyggelig. Blir helt pinligberørt når jeg er der nede om sommeren med alle turistene. Amsterdam var ikke sånn. Tipper en hver amsterdamer blir sjokkert over Oslo. Kanskje dere nå har merket; me not fan of Oslo. Hvorfor bor jeg her? Godt spørsmål????

.....nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.....
12-09-2007, 03:37 PM
Decxi Wrote:
Shanie Wrote:Hehe, er visst en sånn "narko"by har eg hørt..(narkoby er kanskje et litt sterk ord kanskje..men men).. Ruller han seg en joint, er du ganske så trygg med ølet ditt.. Big Grin

Ingen byer jeg har vært i er mer narkoby enn Oslo. Synest Oslo-sentrum er uhyggelig. Blir helt pinligberørt når jeg er der nede om sommeren med alle turistene. Amsterdam var ikke sånn. Tipper en hver amsterdamer blir sjokkert over Oslo. Kanskje dere nå har merket; me not fan of Oslo. Hvorfor bor jeg her? Godt spørsmål????

Var ikke helt sånn "narko" eg mente..er det ikke sånn at Amsterdam har et veldig liberalrt forhold til hasj og dop generelt..? Dopkulturen blir jo totalt forskjellig enn her hjemme.
I Oslo er det jo ekstremt mange hjemløse tungnarkomane, som ikke akkurat er noe sært pyntelig for byen nei..

Er ikke noen stor fan av Oslo egentlig eg heller..selv om eg skal flytte dit neste år..

Iron Maiden
12-09-2007, 04:12 PM
Shanie Wrote:Var ikke helt sånn "narko" eg mente..

Jeg skjønte detWink I was only making a statement. Enn hva det heter på norsk.

.....nail it to a frisbee, and fling it over a rainbow.....
12-12-2007, 11:22 AM
Decxi Wrote:
Shanie Wrote:Var ikke helt sånn "narko" eg mente..

Jeg skjønte detWink I was only making a statement. Enn hva det heter på norsk.

Wink Smile

"Proving a point".. Big Grin
Vet du, kommer faktisk ikke på hva det heter på norsk heller..Roflmao

Iron Maiden
12-16-2007, 02:03 PM (This post was last modified: 12-16-2007 02:03 PM by shamrock.)
Hva, rakker dere ned på byen min!!!!CryTongue Hehe, jeg elsker nå Oslo, byen i mitt hjerteAniheart Men, man må kanskje være født og oppvokst her for virkelig å sette pris på den og alle dens muligheter. Jeg er overlykkelig over å være oppvokst her og ville nå aldri i livet bodd et anna sted.. Er og bymenneske på min hals så du får ikke bosatt meg uttafor bygrensaTongue

Men, ja, vi har et prob med alle tiggerne og narkofolka.. de prøvde jo og fjerne dem fra Plata, men hva hjalp det.. da flokket de seg bare i enden av Karl Johan.. Gi dem et hus langt vekk fra sentrum der kan henge og ruse seg i, så slipper vi dem på gata... kanskje hardt å si, men er ikke noe koselig å se dem sosende rundt.. og ikke bra for Oslos som turistby!!!
Og det blir jo lett ansamling av dem her i hovedstaden, for er kanskje her det er lettest å få tak i dop?

Amsterdam er jo en helt anna type by, med sine liberale nederlandske lover i forhold til sex og narkotiske midler. Så kan liksom ikke sammenliknes med Oslo synes jeg, vi har helt andre lover og et helt anna syn på ting her.

Shanie@ Ja, elsker Potter!!!!!!! =) Teller nå ned til 21 november 2008!!!!! yaaaaaayBabydust

Cath@ flott du har blitt mod!!! Supert!

....Choose life. Choose a job. Choose Kelly. Choose a career. Choose a family....
[Image: kfforumbanner001.jpg]
¤¤ Visit my Flickr photostream at http://www.flickr.com/photos/firecroft/ ¤¤
Visit this user's website Find all posts by this user
12-16-2007, 04:10 PM
Så morsomt å se det er flere som liker Potter her Big Grin Takket være Shamrock her at jeg begynte å lese Potterchristmas2
12-17-2007, 01:38 AM
shamrock Wrote:Hva, rakker dere ned på byen min!!!!CryTongue Hehe, jeg elsker nå Oslo, byen i mitt hjerteAniheart Men, man må kanskje være født og oppvokst her for virkelig å sette pris på den og alle dens muligheter. Jeg er overlykkelig over å være oppvokst her og ville nå aldri i livet bodd et anna sted.. Er og bymenneske på min hals så du får ikke bosatt meg uttafor bygrensaTongue

Men, ja, vi har et prob med alle tiggerne og narkofolka.. de prøvde jo og fjerne dem fra Plata, men hva hjalp det.. da flokket de seg bare i enden av Karl Johan.. Gi dem et hus langt vekk fra sentrum der kan henge og ruse seg i, så slipper vi dem på gata... kanskje hardt å si, men er ikke noe koselig å se dem sosende rundt.. og ikke bra for Oslos som turistby!!!
Og det blir jo lett ansamling av dem her i hovedstaden, for er kanskje her det er lettest å få tak i dop?

Amsterdam er jo en helt anna type by, med sine liberale nederlandske lover i forhold til sex og narkotiske midler. Så kan liksom ikke sammenliknes med Oslo synes jeg, vi har helt andre lover og et helt anna syn på ting her.

Shanie@ Ja, elsker Potter!!!!!!! =) Teller nå ned til 21 november 2008!!!!! yaaaaaayBabydust

Cath@ flott du har blitt mod!!! Supert!

Rakker ikkje akkurat ned, men eg må si at eg liker Bergen bedre. Big Grin Har ikkje noe imot Oslo, kjenner et par stykker som bor der, så eg er av og til på besøk, og koser meg når eg er der. Wink
Men det er jo ikkje akkurat koselig å høre at vennina di har gått forbi en vekk der det står skrevet ting i blod.. Eek

Bare vi iallfall hadde gitt dem et hus ja..så hadde de hatt et sted å være..

Hva skjer 21 nov 2008..??

Og grattis med mod tittel, Cath!Big Grin

Iron Maiden
12-18-2007, 12:04 AM
21 nov 2008 kommer den sjette filmen på kino!!!! HBP!!YlinloveBabydust I cannot wait!!!!

Ting skrevet i blod på en vegg? Ja, kanskje de hadde gått tom for tusj?Tongue hehe... Noen strøk er jo værre enn andre da... er steder du ikke går alene om kvelden.. og er steder jeg aldri ville bosatt meg i Oslo.. Romsås for eksempel.. faren til ene venninna mi ble stukket ned og drept der.. Men, sånn er det i alle storbyer, selv om Oslo ikke akkurat er særlig stor..
Men, neste gang du er i tigerstaden, ta deg en spasertur langs Akerbrygge, på Skillebekk, Frogner, St. hanshaugen, gå en tur i skogen (Frognerseteren, Ullevålseteren, Sognsvann for eks).. så ser du at Oslo ikek bare er narkofolk og uteliggere.. det er kun nede i sentrum dessverre..

Ja, de burde fått seg et hus å henge i.. med enkle fassiliteter.. De er veldig ødeleggende i bybildet.. står utenfor Byporten/Oslo S (sentrum) og handler med dop.. herlig syn ja.. Men tror de har hatt et hus, men det ble lagt ned eller noe sånn.. husker ikek helt.. Men.. hva skal man gjøre med dem.. er vel ikke alle det nytter å hjelpe.. Og har hørt historier om andre byer og småsteder som gir deres uteliggere en enveisbillett til Oslo, så er de kvitt problemet på deres hjemsted.. men vet ikke om det er bare tull.. Nixweiss

Herre gud, det er snart jul... HYL! Jeg trenger en uke til før jeg er klar.. minst.. Rolleyes

....Choose life. Choose a job. Choose Kelly. Choose a career. Choose a family....
12-20-2007, 12:09 AM
Hvordan går det med julegaveshoppingen da folkens?? Alt klart?
Har en gave igjen jeg, bestemor som ikke har fått enda. Hun er så vanskelig å kjøpe til for hun har alt. Tenkte på konfekt, men syns det er litt kjedelig.. syns hun forkjenner noe mer lissom så satt å tenkte på kanskje en liten kørg med litt av hvært i.
12-21-2007, 11:52 AM
shamrock Wrote:21 nov 2008 kommer den sjette filmen på kino!!!! HBP!!YlinloveBabydust I cannot wait!!!!

Ting skrevet i blod på en vegg? Ja, kanskje de hadde gått tom for tusj?Tongue hehe... Noen strøk er jo værre enn andre da... er steder du ikke går alene om kvelden.. og er steder jeg aldri ville bosatt meg i Oslo.. Romsås for eksempel.. faren til ene venninna mi ble stukket ned og drept der.. Men, sånn er det i alle storbyer, selv om Oslo ikke akkurat er særlig stor..
Men, neste gang du er i tigerstaden, ta deg en spasertur langs Akerbrygge, på Skillebekk, Frogner, St. hanshaugen, gå en tur i skogen (Frognerseteren, Ullevålseteren, Sognsvann for eks).. så ser du at Oslo ikek bare er narkofolk og uteliggere.. det er kun nede i sentrum dessverre..

Ja, de burde fått seg et hus å henge i.. med enkle fassiliteter.. De er veldig ødeleggende i bybildet.. står utenfor Byporten/Oslo S (sentrum) og handler med dop.. herlig syn ja.. Men tror de har hatt et hus, men det ble lagt ned eller noe sånn.. husker ikek helt.. Men.. hva skal man gjøre med dem.. er vel ikke alle det nytter å hjelpe.. Og har hørt historier om andre byer og småsteder som gir deres uteliggere en enveisbillett til Oslo, så er de kvitt problemet på deres hjemsted.. men vet ikke om det er bare tull.. Nixweiss
Hehe, burde tenkt meg det.. Tongue Er ikke filmen under innspilling nå..?

Ja, enkelte deler av Oslo kan være skummelt. Tror det var på Grenland at det stod skrevet.. Ei vennine av meg bodde der tidligere, og hun var livredd for å gå til hybelen etter det var blitt mørkt..
Å, eg liker Akersbrygge veldig godt. Er kjempe koselig der! Big Grin

Virker ikke som om alle vil ha hjelp heller egentlig..og da er det jo ikke mye man kan gjøre heller.. Nixweiss

May Wrote:Hvordan går det med julegaveshoppingen da folkens?? Alt klart?
Har en gave igjen jeg, bestemor som ikke har fått enda. Hun er så vanskelig å kjøpe til for hun har alt. Tenkte på konfekt, men syns det er litt kjedelig.. syns hun forkjenner noe mer lissom så satt å tenkte på kanskje en liten kørg med litt av hvært i.
Et staselig fruktkorg er jo fint, hvis hun er glad i frukt da.. Wink

Er nesten helt ferdig, har bare min bror igjen. Også litt sånn småting ellers. Tenkte eg skulle får alt gjort idag, sånn at eg bare kan slappe av hele helgen. Eller..bare pakke inn alt sammen i helgen.. Big Grin Har ikke kommet så langt enda..hater å handle julegaver, men hater enda mer å pakke de inn..hehe.. Roflmao

Iron Maiden
12-21-2007, 06:53 PM
Fruktkurv er jo en god ideWink Har enda ikke fått kjøpt noe så i morgen så skal jeg hive meg rundt å få tak i noe. Ellers er alt klart nå til jul, bare litt vasking igjen så kan jula bare komme til trøndelag Big Grin
Tror jeg føler det samme når det kommer til julegaveshopping, ikke det verdens morsomste for jeg klarer nesten aldri å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe og hvem skal få hva, så jeg kan gå inn og ut av butikker i flere timer før jeg har klart å bestemt meg. Og som du sier, det er enda værre å pakke dem inn. Er så glad når de på butikken tilbyr seg å pakke inn for meg hihiSmile
12-21-2007, 09:53 PM
HBP er under innspilling ja!!! Første bilde er ute! *gleder meg*

Jeg er HELT ferdig med alle julegavene! Innpakket, med bånd på og til- og fra lapper. Deilig =) Skal være avlaster i helga, så måtte være ferdig nå.

Nå skal det bli deilig med noen dager fri! Skal jobbe de to dagene i romjula da.. men det er bare koselig egentlig =) var en superkoselig dag idag, bare rolig og relaxed. Vi så litt film, spiste god lunsj med rester fra barnas julebord =)

Grønnland ja.. også et sted jeg ikke ville bosatt meg eller gått ute alene når det var mørkt.

Ja en kurv med mye godt oppi må være tingen til en bestemor som har alt. Min får en vinflaskeWink

12-21-2007, 10:05 PM
jula nærmer seg nå assa.... liker denne tiden jegSmile er så kosligTongue ikke heeelt færdig med julegavene enda daTongue en igjen... men vet hva jeg skal ha så ikke no problem, tar den i morgenSmile

usj karianne.... kjenner nesten at jeg er litt ivrig på å se 6'ern jeg assaRolleyes

...war is money, war is power, blood is the river of the century...leave them now, let them go, set all the children free!!!!!!

12-23-2007, 07:31 PM (This post was last modified: 12-23-2007 07:32 PM by Cathrine.)
God jul alle sammen christmas2

Jeg får fikse litt her etter jul, har vært så mye jobb og skole i det siste!

[Image: lovebarby.jpg]
12-24-2007, 03:00 AM
God jul alle sammen!! Knuddel Håper dere alle får en kjempe dag! Big Grin

Iron Maiden
12-25-2007, 02:22 AM
GOD JUL alle sammen, håper dere alle har hatt en kjempefin kveldSmile Klem klem
01-01-2008, 04:38 PM
Ble dobelposting her da, men håper det går greitSmile
Godt nytt år alle sammenSmile Hvordan var feirningen?

Kvelden for meg ble ganske rolig egentlig. Spiste midag sammens med familien så senere på kvelden så dro jeg til ei venninne og satt der til rakettskytinga startet. Gikk så inn igjen spiste litt kake så var en veldig rolig kveld. Men veldig koselig. Lite alkohol, men hadde fått nokk i fra festen i fra forige kveld..
01-03-2008, 12:32 PM
May Wrote:Ble dobelposting her da, men håper det går greitSmile
Godt nytt år alle sammenSmile Hvordan var feirningen?

Kvelden for meg ble ganske rolig egentlig. Spiste midag sammens med familien så senere på kvelden så dro jeg til ei venninne og satt der til rakettskytinga startet. Gikk så inn igjen spiste litt kake så var en veldig rolig kveld. Men veldig koselig. Lite alkohol, men hadde fått nokk i fra festen i fra forige kveld..

Godt nyttår!! Smile

Ganske rolig feiring på meg også i år. Var hjemme hele kvelden og hadde det kjempe koselig! Hadde besøk av nærmeste familie, og vi spiste middag ganske sent egentlig. Sånn i 8, halv 9 tida. Også var det kaffe og dessert etterpå.
Så var det ut for å se på rakettskytinga, også var det inn igjen for å spille Buzz! Big Grin
Drakk ikkje så mye, men tok noen øl og noen shotter.

Iron Maiden
01-03-2008, 01:25 PM
Var det forresten noen som såg Med Grimm og Gru på nrk nyttårsaften..?
Har ikkje sett den på noen år, og såg siste halvtime. Fikk noen gode minner da! Smile
Husker eg såg på den hele tiden når eg var liten!! Mamma tok den opp til meg husker eg, og kassetten ble til slutt ødelagt fordi den ble så mye brukt. Tror eg skal ha et nytt opptak liggende en eller annen plass, når eg tenker meg om... Smile

Her er noen klipp:

Iron Maiden
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication