Post Reply 
Rate Thread
12-03-2010, 03:14 PM (This post was last modified: 12-03-2010 03:16 PM by Evita.)
Wikipedia
Hallo iedereen,

Ik heb vanmiddag eens de tijd genomen om de Nederlandse pagina van The Kelly Family op Wikipedia te bekijken en kwam daarbij tot de volgende vaststellingen:
1. Er staan een aantal taalfouten in de tekst.
2. Er staat heel weinig info op als je deze pagina vergelijkt met de Engelse.

Het eerste "probleem" heb ik zelf trachten te verhelpen. Voor het tweede zou ik echter jullie hulp willen vragen. Ik heb The Kelly Family immers pas deze zomer ontdekt en denk dus niet dat ik veel weetjes zal kunnen toevoegen aan de pagina.

Dus: kunnen jullie ofwel de pagina eens updaten (link vind je onderaan deze post) of mij laten weten wat ik eraan mag toevoegen/wijzigen?

Ik weet niet of er veel mensen zijn zoals ik, maar als ik een nieuwe groep leer kennen, kijk ik nogal vaak op Wikipedia om meer te weten te komen. Alvast bedankt dus om samen met mij ook de Nederlandse pagina van The Kelly Family op Wikipedia groots te maken!

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Kelly_Family
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
[-] The following 1 user says Thank You to Evita for this post:
Pepper (12-03-2010)
12-03-2010, 09:48 PM
RE: Wikipedia
Op zich een goed idee, ik voel me alleen niet geroepen om het te doen. Sorry.
Dat je de kelly's pas deze zomer hebt ondekt is trouwens erg zonde. Dan heb je de naar mijn mening leukste periode gemist. Hopelijk komen ze nog weer bij elkaar, dan kun je het ultieme kelly gevoel zelf meemaken.

[Image: event.png]

Visit this user's website Find all posts by this user
[-] The following 1 user says Thank You to Pepper for this post:
Evita (12-03-2010)
12-03-2010, 11:31 PM
(12-03-2010 09:48 PM)Pepper Wrote:  Dat je de kelly's pas deze zomer hebt ondekt is trouwens erg zonde. Dan heb je de naar mijn mening leukste periode gemist. Hopelijk komen ze nog weer bij elkaar, dan kun je het ultieme kelly gevoel zelf meemaken.

Ben ik volkomen met je eens! Ik troost me echter met het idee dat ik intussen alle CD's heb en daarvan kan genieten (YouTube maakt trouwens ook het één en ander goed) Tongue
In ieder geval erg bedankt voor je reactie! Begon te vrezen dat niemand interesse had woeful Als niemand het wil doen, zal ik zelf die pagina proberen aanpassen, maar zoals ik al zei ... weet niet of ik veel ga kunnen bijdragen.
12-06-2010, 06:50 PM
Ik zit zelf ook nog niet zo lang op dit forum en het kan dagen heel stil zijn. misschien dat nog weinig mensen je vraag hebben gezien. Op you tube kan je zeker heel erg veel vinden. soms teveel haha, dan weet ik niet meer waar ik kijken moet.

[Image: event.png]

Visit this user's website Find all posts by this user
12-06-2010, 07:16 PM
sorry ik ook niet ik ben zo en zo al geen fan van Wikipedia heel veel informatie wat je daar vind is onjuist of echt niet up to date

I'll see you when you get there, if you ever get there
[Image: ssignaturew.jpg]
12-07-2010, 04:00 PM
(12-06-2010 07:16 PM)Singinglife Wrote:  sorry ik ook niet ik ben zo en zo al geen fan van Wikipedia heel veel informatie wat je daar vind is onjuist of echt niet up to date

Dat is zeker waar, maar net daarom wil ik er juiste info over de Kelly's op zetten. Want hoe je het ook draait of keert: heel veel mensen geloven wat ze er lezen.
12-09-2010, 12:12 AM
ja daar hebje geijk in maar toch pas ik er voor sorry

I'll see you when you get there, if you ever get there
[Image: ssignaturew.jpg]
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication