Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
Hoogte- en dieptepunten 2010.
12-28-2010, 03:25 PM (This post was last modified: 01-02-2011 01:24 PM by Corry.)
Question Hoogte- en dieptepunten 2010.
Nou ik kom ook maar ff met de deur in huis vallen. Ik verveelde me een beetje en dacht, ik ga jullie eens vragen wat jullie hoogtepunten zijn geweest in 2010. Het mogen ook dingen zin die je het meeste zijn bij gebleven natuurlijk. kom maar op...
Mijn eigen hoogtepunt was mijn huwelijk en waar ik verder erg blij mee ben is dat de band tussen mij en mijn vrienden weer sterker is geworden.
Wat me verder erg is bij gebleven is de dood van Anthonie Kamerling. voor mij een man die goed in het leven leek te staan. Het bewijst wel dat het een top actuer was, die het goed heeft weten te verbloemen. Zijn dood heeft wel diepe indruk gemaakt..

[Image: event.png]

Visit this user's website Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
12-28-2010, 03:26 PM
RE: Welkom in ons Hollandse stamcafé !!
Hoogtepunt: Het nieuws van Paddy zeker weten.... Kan er niks aan doen Shy
Ook 1 maart van dit jaar, toen kregen we de sleutel van ons koophuis. Verder was 2010 een klote jaar, sorry heb er geen andere woorden voor.

[Image: BannermadebyChrissy01-1.jpg]

♫ ♫ ♫ Paddy.... Whatever You'll Do..... I'll Always Love You! ♫ ♫ ♫
♫ ♫ ♫
♫ ♫ ♫ Loving The Kelly's Since 1988.....And I will as Long as i Live ♫ ♫ ♫
12-28-2010, 03:29 PM (This post was last modified: 12-28-2010 03:30 PM by DublinRose.)
Mijn hoogtepunten zijn 3 wensen die in vervulling zijn gegaan. Ik wilde graag eens naar Italië en naar Noorwegen. Dit jaar heb ik allebei de landen mogen bezoeken en vond het zo geweldig, dat ik er zeker nog een keertje terug wil. En ik wilde altijd graag eens hoog eindigen bij een bepaalde regionale talentenjacht in Duitsland, dit jaar won ik in mijn categorie, geheel onverwacht eigenlijk toch wel. En verder heb ik dit jaar afscheid genomen van een andere favoriete band van mij: a-ha. Zij zijn nu officieel gestopt en hebben een afscheidstoernee gedaan, van deze tour heb ik in totaal 7 concerten gezien. Veel mensen verklaarden me voor gek, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb en dat ik de schade van al die jaren, dat ik niet naar hun concerten ben kunnen gaan, toch heb ingehaald. Hoogtepunt is ook het nieuws dat Paddy uit het klooster is. Dat heeft voor mij ook wel ervoor gezorgd dat ik voornemens heb om als het even kan zijn concerten te gaan bezoeken, zodra hij die gaat geven.
Dieptepunt voor mij was het feit dat ik mijn hond Sandy (die dan wel de laatste 5 jaren bij mijn ex woonde) heb moeten laten inslapen. Hij was al erg oud en was eigenlijk helemaal "op". Hoewel dit uiteindelijk allemaal toch wel meeviel, ook omdat we zagen dat het niet meer ging, blijft dat triest.

[Image: 80e6.jpg]
Find all posts by this user
12-28-2010, 03:31 PM
@Sandra wat verschrikkelijk van je hond Knuddel

De dieptepunten van mij van afgelopen jaar..... Nou dat zijn er teveel om op te noemen, daar zal ik verder maar niemand mee lastig vallen Cry Op naar een mooi nieuw jaar...

♫ ♫ ♫
01-02-2011, 12:18 PM
2011 wordt vast een Kelly jaar. Of Paddy jaar... Laten we het hopen

01-02-2011, 12:20 PM
Ik hoop het ook, mag voor mij allebei wel.

01-02-2011, 12:21 PM
Ik hoop ook op allebei en het zal pas helemaal tof zijn als Angelo ook weer besluit op te gaan treden Pray of ga ik nu te ver? Shy

♫ ♫ ♫
01-02-2011, 12:23 PM
Dat zou ook leuk zijn. Laten we ons maar verrassen. In 2011 zit het gekkengetal 11, dus wie weet, staan ons nog wel hele gekke dingen te wachten.

01-02-2011, 12:30 PM (This post was last modified: 01-02-2011 12:31 PM by Corry.)
(12-28-2010 03:25 PM)Pepper Wrote:  Zijn dood heeft wel diepe indruk gemaakt..

Ja op mij ook. Ben er vreselijk van geschrokken.

Mijn hoogtepunt in 2010 was zonder enige twijfel de geboorte van mijn 1e kleinkind, mijn kleinzoon Julian op 12 augustus.
Ik zit nog steeds op een grote roze...of in dit geval een blauwe, wolk Big Grin

Mijn dieptepunt in 2010 was toch wel het feit dat ik op 11 november mijn dierbare en trouwe vriendje, mijn kat Speedy, heb moeten laten inslapen.
16,5 jaar heb ik hem gehad. Heb er nog steeds erg veel verdriet van, ik mis hem zo crying

01-02-2011, 12:34 PM
Ja, zo'n dieptepunt had ik ook, op 10 april heb ik mijn hond Sandy laten inslapen. Hij woonde al jaren alleen bij mijn ex, maar ik zag hem nog regelmatig. Hij was helemaal op, ook best oud geworden voor een rottweiler, maar ja, het verdriet blijft toch. Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst sinds het inslapen weer bij de dierenkliniek om kalmeringstabletjes voor Doran te halen voor het vuurwerk. Dat was toch zo'n raar gevoel, want dat was dus ook de plek waar ik van Sandy afscheid heb genomen.

01-22-2011, 01:17 PM
(01-02-2011 12:34 PM)Sandra Wrote:  Ja, zo'n dieptepunt had ik ook, op 10 april heb ik mijn hond Sandy laten inslapen. Hij woonde al jaren alleen bij mijn ex, maar ik zag hem nog regelmatig. Hij was helemaal op, ook best oud geworden voor een rottweiler, maar ja, het verdriet blijft toch. Afgelopen vrijdag was ik voor het eerst sinds het inslapen weer bij de dierenkliniek om kalmeringstabletjes voor Doran te halen voor het vuurwerk. Dat was toch zo'n raar gevoel, want dat was dus ook de plek waar ik van Sandy afscheid heb genomen.

Zoiets is ook heel erg heftig. Niet iedereen kan zich voorstellen dat een huisdier zoveel voor je kan betekenen, maar het zijn net kinderen. Het feit dat je rottweiler al op leeftijd was doet er dan ook niet toe.... het is gewoon erg triest.

Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication