Post Reply 
Rate Thread
Threaded Mode | Linear Mode
problemen met de tickets en service
08-04-2011, 07:15 PM
Exclamation problemen met de tickets en service
ik weet niet of er meerdere mensen zijn op dit forum die dit probleem hebben ik heb vandaag mijn tickets binnen gekregen alleen moest ik het bij de buren ophalen (die helemaal aan de andere kant van het appartementen complex wonen) terwijl ik volgens mij 20 euro heb betaald voor dat het aan huis afgeleverd word en dat je je handtekening moet zetten voor aflevering ik ben de hele dag thuis geweest en heb mijn deurbel niet gehoord maar op het briefje stond dat er niemand thuis was heel raar allemaal waarvoor betaal je die 20 euro dan??scream

[Image: hideandseek001.jpg]
Paddy Kelly 11-12-09 Utrecht
Kelly Family Stille Nacht Tour 10-12-11 Essen
Paddy Kelly Solo & Unplugged 17-11-13 Wageningen
Find all posts by this user
Add Thank You Quote this message in a reply
08-04-2011, 08:27 PM (This post was last modified: 08-04-2011 09:53 PM by Corry.)
RE: problemen met de tickets en service
@Rain_of_Roses: I´ve translated your post with google into English, ´cause you´ve posted it here in the international part Wink

I do not know if there are more people on this forum that have this problem I just got my tickets just got inside I had to pick up the neighbors (those on the opposite side of the apartment complex to live) while I'm in my 20 euros paid for the home delivered and that your signature is set for delivery, I'm home all day was and my doorbell not heard but the note said that no one at home was very strange all of which pay the 20 euro than ?

Btw. to be a little "offtopic": I just noticed that I am able to understand Dutch by reading ok Eek yes

Heb even deze topic naar de juiste sectie verplaatst: de Nederlandse sectie!

* * * 16.11.2015 - Michael Patrick Kelly; Ludwigsburg * * *
* * * 17.12.2015 - Angelo Kelly & Family; Stuttgart * * *
* * * 30.01.2016 - Jimmy Kelly; Rastatt * * *
08-04-2011, 08:27 PM
Ja, erg komisch allemaal. Ik heb ook per concert 20 Euro betaald, terwijl ik twee x 2 tickets op dezelfde dag heb besteld (Halle en Frankfurt) en die zaten ook nog eens een keer bij elkaar in één envelop, die ze gewoon in de brievenbus hebben gedaan. Op zich vind ik dat niet erg dat ze ze in de brievenbus doen, maar dat ze zich dan toch nog dubbele verzendkosten durven te vragen, vind ik schandalig. Een dag later heb ik de tickets voor Essen besteld, die zijn dus ook een dag later gekomen (bij de buren afgeleverd, hier heeft de chauffeur van UPS mij wel voor gebeld of ik dat goed vond en ik vond dat geen probleem, weer 20 Euro extra. Zo worden ze wel erg rijk......

[Image: 80e6.jpg]
08-04-2011, 08:38 PM (This post was last modified: 08-04-2011 08:42 PM by rain_of_roses.)
hmm oke nou ik ben niet gebeld je kan het nog beter via tnt laten komen haha maar goed ik heb ze in ieder geval binnen!!! en nu weten we in ieder geval ook weer hoe het komt dat ze in zulke dure busjes kunnen rijdenRoflmao
@ana German language is very similar to the dutch language but for many people it is quite hard to understand Wink

08-04-2011, 08:43 PM
Ik ga denk ik toch morgen met de ticketservice contact opnemen. Ik las op een Duits forum over iemand die zich beklaagd heeft dat ze per concert ook die 20 Euro verzendkosten moest betalen en ze kreeg de tickets toch samen geleverd in één envelop en ze kreeg toen de verzendkosten van het andere concert terug gestort. Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen.....

08-04-2011, 10:00 PM (This post was last modified: 08-04-2011 10:02 PM by Corry.)
Ik heb vanavond een mail gestuurd naar: info@ticketmaster.de
De levering van de tickets lijkt gewoon nergens op!!
Ik heb 2 x voor de expresse kosten betaald, maar ik kreeg ze ook in één envelop. Verder was ik gewoon de hele dag thuis maar ik vond ze laat in de middag gewoon beneden in mijn brievenbus, zonder dat er aangebeld was!
Heb eens even mijn status bij UPS bekeken. Daarop stond dat de tickets afgeleverd waren en dat ikzelf daarvoor had getekend!
Wat een leugen en wat een loosers bah bah.
Ik ben benieuwd of- en wat voor reactie ik zal krijgen van Ticketmaster. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik heb trouwens ook geschreven dat ik het fair zou vinden als ze de helft van
de expressekosten terug zouden storten Big Grin
Nou ja, in ieder geval één positief ding: ze zijn supersnel geleverd ok
En wat gaan we straks genieten van de concerten. Kan gewoon niet wachten hurray

Visit this user's website Find all posts by this user
08-04-2011, 10:14 PM
Dat is waar. Ik ga dus ook morgen een mail naar Ticketservice maken of even bellen. Heb ik nu geen zin meer in Big Grin

08-04-2011, 10:48 PM
(08-04-2011 10:14 PM)Sandra Wrote:  Heb ik nu geen zin meer in Big Grin

Heeft ook geen zin meer om deze tijd haha. Die slapen allang en liggen niet wakker van de sores van fans haha Big Grin

08-04-2011, 10:51 PM
Precies, zo denk ik er ook over. Wink

08-04-2011, 11:00 PM
Ik heb trouwens Ticketmaster in mijn mail ook aangeraden om eens even contact met UPS op te nemen over hun manier van tickets bezorgen! Tongue Tongue

08-04-2011, 11:08 PM
Goede tip. Gisteren lag de envelop inderdaad in de brievenbus, vandaag belde die pipo van een chauffeur mij op toen ik onderweg was naar mijn werk: "Mevrouw, ik heb een pakje voor u, maar u bent niet thuis". Ik: "Dat klopt, ik moet werken." Hij weer: "Ik sta nu bij de buren, mag ik het daar afgeven?" Heb toen maar gezegd dat dat geen probleem was, anders had ik hem morgen misschien weer aan de deur staan terwijl ik aan het werk ben.... Buren hebben me netjes de tickets gegeven, maar daar kan ik ze ook wel in vertrouwen.

08-04-2011, 11:21 PM
Nou die Pipo heeft je in ieder geval gebeld en je wist wie de tickets in ontvangst had genomen.

Een aantal maanden geleden was vanuit Duitsland een pakje (ook per expresse!!) naar mij opgestuurd en ik heb weken met dat vervoersbedrijf in de clinch gelegen omdat ze het hier ergens in de flat hadden afgeleverd (er zijn 256 !! appartementen hier!!) en ik wist alleen een naam. Die persoon had ook voor mijn pakje getekend notabene.
Je wilt niet weten wat een sores ik heb gehad om dat pakje te achterhalen. Is uiteindelijk tot mijn grote opluchting wel gelukt.
Het vervoersbedrijf heeft geen enkele verantwoording genomen voor hun idiote manier van doen.

08-05-2011, 08:51 AM
Nou precies hetzelfde probleem had ik gister heb het hele appartementen complex afgelopen om me kaartjes in handen te kunnen krijgen vind het echt geen stijl en ze hebben echt niet aangebeld bij mij want ben de hele dag thuis geweest dus ik vraag me af wie er voor mij een handtekening heeft gezet en wat hun "idee" is over post bezorgen maar goed dat kan de pret niet drukken want ik ben er bij in december

08-05-2011, 09:20 AM
Wat een gedoe! @Sandra bedankt dat je voor mij kaartjes hebt gekocht terwijl ik in Turkije zat. Ik ben er dus ook bij de 10e en de 26e december, en dat zonder gedoe met de tickets, maar als ik het zo lees is het egt belachelijk!!!

[Image: BannermadebyChrissy01-1.jpg]

♫ ♫ ♫ Paddy.... Whatever You'll Do..... I'll Always Love You! ♫ ♫ ♫
♫ ♫ ♫
♫ ♫ ♫ Loving The Kelly's Since 1988.....And I will as Long as i Live ♫ ♫ ♫
08-05-2011, 09:52 AM
Ja, het is ook belachelijk en naar de ticketservice toe is het laatste woord hierover ook nog niet gevallen!

08-05-2011, 10:06 AM
[Image: th_Hammer_Explosion.gif]

03-13-2012, 08:59 PM
Best slordig dat ze zo te werk gaan.. Lijkt de PostNL wel, die maakt er ook vaak een zooitje van..
Wat ik wel vreemd vind is dat als je buren jouw pakketje aannemen zij moeten tekenen. Volgens mij was dat vroeger nooit zo als het een pakje was waarvoor getekend moest worden, mocht alleen diegene voor wie het bestemd was tekenen.

Blessed Be !
[Image: dagabanner2.jpg]

Love: The Kelly Family, Twilight and TMI
03-13-2012, 10:52 PM
(03-13-2012 08:59 PM)Daga Wrote:  als het een pakje was waarvoor getekend moest worden, mocht alleen diegene voor wie het bestemd was tekenen.

Ja dat was vroeger wel zo maar tegenwoordig trekken de bezorgers zich daar niets meer van aan badly
Je mag al blij zijn als ze je nog doorgeven waar ze het af hebben gegeven Reallymad

03-14-2012, 10:53 AM
Weet je wat het probleem is? Ik heb immers een tijdje bij PostNL aan de planbalie van de pakketdienst gewerkt. Veel chauffeurs zijn vaak eigen baas en krijgen betaald per pakket dat ze bezorgen. Dus als ze het aan iemand anders kunnen en mogen meegeven, dan doen ze dat, zijn ze het kwijt en krijgen ze ervoor betaald. En dan hoeven ze de pakketten ook niet weer mee terug naar het depot te nemen, scheelt weer sleepwerk. Als je als afzender of geadresseerde niet wilt, dat het pakket bij de buren wordt bezorgd, moet je dat aangeven en dan wordt er een speciale sticker op het pakket geplakt met de mededeling dat er alleen op dat adres geleverd mag worden en niet bij de buren. Al heb je dan altijd nog chauffeurs erbij die óf die sticker niet zien óf net doen alsof ze hem niet zien.....

03-14-2012, 10:55 AM
Lees ik dat goed? 20 € voor een ticketje te laten verzenden? :o

De enige tickets die ik ooit per koerier heb toegekregen was met Genk 2002.
En ik denk dat daar 2 € kosten aan waren.
Post Reply 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Leuk intervieuw met Patricia en Jimmy (duits Pepper 4 1,036 11-29-2010 10:24 PM
Last Post: Corry
  Zouden ze nog samen met band optreden cinnepin86 4 830 01-17-2009 05:15 PM
Last Post: rebecca24

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | kellystart.com | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication